- מוצרים שנרכשו בתנאי "מכירה מיוחדת" (לדוגמא שני מוצרים במחיר כולל מיוחד) – ככל שיוחזרו רק חלק מהמוצרים, ההחזר הכספי ו/או הזיכוי, לפי העניין, יינתן בהתאם לשיעור ההנחה היחסי שניתן בפועל בגין המוצר בעת הרכישה.
- במקרה של החזרה/החלפה באופן חלקי, הזיכוי יהיה בניכוי השווי המקורי והמלא (לפני ההנחה) של הפריט/ים שנותרו בידי הלקוח, מתוך כלל הפריטים שנרכשו יחד בתנאי מכירה מיוחדים.
- במקרה של ביטול חלקי, העסקה תבוטל ותחויב מחדש בהתאם לשווי המקורי והמלא (לפני ההנחה) של הפריט/ים שנותרו בידיו.
(לא ניתן לבצע החלפות באמצעות שליח)
- תיאום השליחות תבוצע מול שירות הלקוחות שלנו בצ'אט / בוואצאפ 055-9762736 / במייל: support_jd@jdgroup.co.il.
- שליחות ראשונה הינה ללא עלות. החל משליחות שניה ומעלה לאותה ההזמנה, עלות השליחות 30 ₪ והחיוב יבוצע טלפונית במעמד השיחה מול שירות הלקוחות
- שליחות תתבצע עד 10 ימי עסקים מיום הבקשה
- החזר כספי (בניכוי דמי המשלוח המקוריים, אם היו) יתבצע לאמצעי התשלום בו נעשה שימוש בעת ביצוע הקנייה, עד 10 ימי עסקים מקבלת החבילה במשרדינו.
- הודעת אישור תישלח בדוא”ל בתום תהליך הזיכוי.
- להחליף את הפריט בפריט אחר
- להחזיר את הפריט ולקבל בעבורו החזר כספי
*לא ניתן לבצע החלפה או החזרה בחנות טרמינל 3 (דיוטי פרי)
International Delivery Available
Austria
Australia
Belgium
Canada
Denmark
Finland
France
Germany
Ireland
Indonesia
Italy
Malaysia
Netherlands
New Zealand
Philippines
Poland
Portugal
Singapore
South Korea
Sweden
Spain
Thailand
United States
United Kingdom
Romania
Greece
Cyprus
Rest of the World























