מדיניות החזרות / החלפות

ברכישה מקוונת דרך אתר JD תתאפשר החלפת פריטים עד 30 יום ממועד קבלת ההזמנה בצירוף חשבונית/ פתק החלפה ובתנאי שהפריט תקין, באריזתו המקורית ולא נעשה בו שימוש.
החלפת פריטים שנרכשו ב- SALE תתאפשר עד 5 ימים ממועד קבלת ההזמנה בצירוף חשבונית/ פתק החלפה ובתנאי שהפריט תקין ולא נעשה בו שימוש.
לא תתאפשר החלפה ו/או זיכוי ו/או החזרה של בגדי ים; הלבשה תחתונה; מוצרים שנרכשו באחד מאתרי JD SPORTS  העולמיים; פריט בודד שנרכש כחלק מסט.
  • מוצרים שנרכשו בתנאי "מכירה מיוחדת" (לדוגמא שני מוצרים במחיר כולל מיוחד) – ככל שיוחזרו רק חלק מהמוצרים, ההחזר הכספי ו/או הזיכוי, לפי העניין, יינתן בהתאם לשיעור ההנחה היחסי שניתן בפועל בגין המוצר בעת הרכישה.
  • במקרה של החזרה/החלפה באופן חלקי, הזיכוי יהיה בניכוי השווי המקורי והמלא (לפני ההנחה) של הפריט/ים שנותרו בידי הלקוח, מתוך כלל הפריטים שנרכשו יחד בתנאי מכירה מיוחדים.
  • במקרה של ביטול חלקי, העסקה תבוטל ותחויב מחדש בהתאם לשווי המקורי והמלא (לפני ההנחה) של הפריט/ים שנותרו בידיו.
החזר כספי/ ביטול עסקה יתאפשר בהתאם לחוק הגנת הצרכן, תשמ”א 1981.
החזרה באמצעות שליח:
ניתן להחזיר פריט שהוזמן באתר באמצעות שליח מטעם חברת “תפוז משלוחים”. 

(לא ניתן לבצע החלפות באמצעות שליח)

  • תיאום השליחות תבוצע מול שירות הלקוחות שלנו בצ'אט / בוואצאפ 055-9762736 / בטלפון 074-7559869 / במייל: support_jd@jdgroup.co.il.
  • שליחות ראשונה הינה ללא עלות. החל משליחות שניה ומעלה לאותה ההזמנה, עלות השליחות 30 ₪ והחיוב יבוצע טלפונית במעמד השיחה מול שירות הלקוחות
  • שליחות תתבצע עד 4 ימי עסקים מיום הבקשה
  • החזר כספי (בניכוי דמי המשלוח המקוריים, אם היו) יתבצע לאמצעי התשלום בו נעשה שימוש בעת ביצוע הקנייה, עד 10 ימי עסקים מקבלת החבילה במשרדינו.
  • הודעת אישור תישלח בדוא”ל בתום תהליך הזיכוי.
החלפה / החזרה באמצעות חנויות הקונספט:
יש להגיע עם הפריט/ים לחנות JD הקרובה אלייך, בטווח ימי ההחלפה, כשברשותך חשבונית הרכישה או פתק החלפה
בחנויות ניתן:
  1. להחליף את הפריט בפריט אחר
  2. להחזיר את הפריט ולקבל בעבורו החזר כספי

JD ישראל מעניקה אחריות על פגם בייצור לתקופה של 3 חודשים מיום הרכישה, בצירוף חשבונית או הוכחת קנייה. הרשת אינה אחראית לפגמים שנגרמו על ידי גורם חיצוני, לרבות, אך לא רק, שפשוף שנגרם כתוצאה משימוש ושחיקה של הנעל ו/או נזק שנגרם כתוצאה ממגע ממושך עם מקור חום, מגע עם מים ו/או חומרי ניקוי ו/או נזק שנגרם כתוצאה משימוש או רכישה שלא על פי תנאי הרשת ו/או היצרן. במסגרת האחריות הרשת תאפשר על פי בחירתה – החלפת פריט (בתמורה להשבת הפריט הפגום) / זיכוי למימוש חוזר ברשת / החזר כספי.

*לא ניתן לבצע החלפה או החזרה בחנות טרמינל 3 (דיוטי פרי)

לרשימת החנויות המלאה

לכל עניין או בירור ניתן לפנות לשירות הלקוחות  בצ’אט / במייל: support_jd@jdgroup.co.il / בוואטסאפ 055-9762736