מדיניות החזרות / החלפות
- מוצרים שנרכשו בתנאי "מכירה מיוחדת" (לדוגמא שני מוצרים במחיר כולל מיוחד) – ככל שיוחזרו רק חלק מהמוצרים, ההחזר הכספי ו/או הזיכוי, לפי העניין, יינתן בהתאם לשיעור ההנחה היחסי שניתן בפועל בגין המוצר בעת הרכישה.
- במקרה של החזרה/החלפה באופן חלקי, הזיכוי יהיה בניכוי השווי המקורי והמלא (לפני ההנחה) של הפריט/ים שנותרו בידי הלקוח, מתוך כלל הפריטים שנרכשו יחד בתנאי מכירה מיוחדים.
- במקרה של ביטול חלקי, העסקה תבוטל ותחויב מחדש בהתאם לשווי המקורי והמלא (לפני ההנחה) של הפריט/ים שנותרו בידיו.
(לא ניתן לבצע החלפות באמצעות שליח)
- תיאום השליחות תבוצע מול שירות הלקוחות שלנו בצ'אט / בוואצאפ 055-9762736 / בטלפון 074-7559869 / במייל: support_jd@jdgroup.co.il.
- שליחות ראשונה הינה ללא עלות. החל משליחות שניה ומעלה לאותה ההזמנה, עלות השליחות 30 ₪ והחיוב יבוצע טלפונית במעמד השיחה מול שירות הלקוחות
- שליחות תתבצע עד 4 ימי עסקים מיום הבקשה
- החזר כספי (בניכוי דמי המשלוח המקוריים, אם היו) יתבצע לאמצעי התשלום בו נעשה שימוש בעת ביצוע הקנייה, עד 10 ימי עסקים מקבלת החבילה במשרדינו.
- הודעת אישור תישלח בדוא”ל בתום תהליך הזיכוי.
- להחליף את הפריט בפריט אחר
- להחזיר את הפריט ולקבל בעבורו החזר כספי
JD ישראל מעניקה אחריות על פגם בייצור לתקופה של 3 חודשים מיום הרכישה, בצירוף חשבונית או הוכחת קנייה. הרשת אינה אחראית לפגמים שנגרמו על ידי גורם חיצוני, לרבות, אך לא רק, שפשוף שנגרם כתוצאה משימוש ושחיקה של הנעל ו/או נזק שנגרם כתוצאה ממגע ממושך עם מקור חום, מגע עם מים ו/או חומרי ניקוי ו/או נזק שנגרם כתוצאה משימוש או רכישה שלא על פי תנאי הרשת ו/או היצרן. במסגרת האחריות הרשת תאפשר על פי בחירתה – החלפת פריט (בתמורה להשבת הפריט הפגום) / זיכוי למימוש חוזר ברשת / החזר כספי.
*לא ניתן לבצע החלפה או החזרה בחנות טרמינל 3 (דיוטי פרי)